Sandra Ovechkin

Nu har jag nyss varit och åkt skridskor med Linnea.
En ny stjärna är inte född.
Jag är fruktansvärt dålig på att åka. Dock skyller jag en stor del på rosten på skenorna.
Jag tror faktiskt att det var rosten som hade största delen i mitt misslyckande.
Dock, och läs detta noga, trillade jag inte en enda gång.
Visst, det var nära några gånger, men nära skjuter ingen hare, som min mor brukar säga.
Utöver att åka skridskor såg vi någa som förmodligen hade en affär på G.
Mycket spännande.
Först trodde vi det var swingers, men vi ändrade oss till att dom hade en affär bara.

Nu ska jag kolla One tree hill. Lovely.

Kommentarer
Postat av: Din tomte Nilsson. (L)

Jag tror inte att du förstår hur otroligt mycket jag verkligen saknar dig.
Börjar nästan gråta bara jag tänker på dig. Du kommer alltid ha ett stort rum i mitt hjärta.
Snälla kom tillbaka, jag klarar inte av att va utan dig. Du betyder för mycket för att jag ens ska kunna tänka på att glömma dig.

2008-03-03 @ 02:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback