Några dagar

Det var ett tag sen jag skrev här nu. Jag har inte haft tid. Typ.
I torsdags var jag, Jessica, Elin, Sara och Erica på Florence Valentin.
Dom var riktigt grymma live! Efter spelningen fick vi två från bandet att sjunga för Jessica som fyllde 19!



Tidigare under dagen visade jag min egentliga intelligens. Jag har alltid trott att jag iallafall var ganska smart. Jag fick revidera den tanken. Jag, Linda och Pillan var inne på en djuraffär för att kolla om dom hade nå ödlor Linda skulle ha.
Jag var inte så intresserad av det så jag gick och tittade på ett akvarie som stod på disken.

'Heeej pippi pippi' gick jag fram och sa.



Som alla ser är det INTE fåglar i akvariet. Känns bra att se skillnad på en fågel och en fisk..



I torsdags fick jag även min soffa! Underbart!



Mamma sitter och posar så fint.

Nyss var den här lilla snyggingen och hälsade på.
Här kramas han med Turbo.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Soffan ser härlig ut :P

2008-02-28 @ 21:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback