Man bara måste älska honom

 




Du är en blick och den är mörk och den är varm

Och jag vill dansa med din midja i min arm

Du är doften av viol, du är restskatten från fjol

Du är en helt fantastisk tjej, du är Beatles och Leila K

Du är glad och elegant, du är laktosintolerant

Du är strösslet på en glass, du är det roliga i hasch

Jag kan diska, laga mat, va i tid och aldrig sen

Och jag tycker det är jättekul att lyssna på problem


Du är en doft, du är ett ljud, du är en färg

Denna sången är till dig Carina Berg


Carina jag tror vi två  passar bra ihop

Häng med mig hem till Götet och gör slut med Kristian Luuk

Carina du är änden på min fantasi

Du är brödet man vill lägga korven i


Du är hej och skepp ohoj, du är sodastreamad o'boy

Du är allt en man kan få, du är bättre än Die Hard 2

Du är Jane och jag är Tarzan, gör slut med han från Hassan

Du är vacker och unik, min pappa är rik

Jag har 3 meter i tak och lakan utav sammet

Du kan ta mitt nummer av Kristian efter programmet


Carina Berg mitt hjärta slår så hårt för dig

Så gör slut med Kristian Luuk bli ihop med mig


Carina låt oss vandra natten vidare

Dansa nakna tillsammans i en vattenspridare

Carina jag står chanslös jag är evigt din

....ganska lätt i plockepinn

....om du tänker om

På 27 centimeter @hotmail.com

Jag vet att vi skulle passa bra ihop

Så kom igen Carina gör slut med Kristian Luuk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback