Dagens visdom from me to you

Idag har jag egentligen inte så mycket att berätta. Dock har jag lite visdom att dela med mej av.
Här kommer den;

Träna ALDRIG benen sist av allt på gymmet om det är så att du ska köra hem direkt efter.

Det gjorde jag idag. Om man säger så här, det var inte roligt att ha rött i en backe då jag var tvungen att trycka ner både kopplingen och bromsen. Jag ville dö. Benen skakade som att jag hade parkinsons och lampjäveln blev verkligen aldrig grön. Eller jo, tillslut. När den väl blev det burnade jag iväg så som aldrig förr. Drog till och med en taxi. Jag har nämligen märkt att det inte är i närheten lika jobbigt att gasa som det är att bromsa. Gasa är mycket roligare.

Kommentarer
Postat av: Wennberg

Sandra, det är ju därför man bor i Kalix, för att slippa dessa trafikljus alltså :)

Postat av: Jessica

eller så kan man ju alltid lägga ur växeln så man slipper den jobbiga kopplingen ;P

2008-03-01 @ 19:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback