Dagens pucko

Idag hade jag inte vunnit Nobel-priset för smarta tankegångar.
Jag hade fått ett vykort från Pauline. Hon är i Australien nu men hon var i Kina då.
Jag stod där helt förvånad över att hon kunde skriva med å, ä och ö när hon var där.
Sen kom jag på mej själv. Ibland är jag sjukligt jävla trög.
Jag får skylla på att jag är datoriserad ungdom.
Mamma skrattade gott åt min dumhet. Tack mamma. Tycker om dej också.

Vi hade prov i engelska idag också. Väldigt kul måste jag säga.
Särskilt när det var 7 texter man skulle para ihop med ca 20 påståenden och texterna och påståendena var på samma A4-blad men den ena delen på framsidan och den andra på baksidan.
Ibland börjar man liksom undra om dom som gör proven, gör allt som står i deras makt för att man ska bli förbannad. Det är något man kan fundera vidare på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback