We're making night tracks through the blazing rain

I jul har man testat mycket nytt!
Har bland annat druckit min första tequila och det smakade allt annat än gott! Så fort jag tog den i munnen övervägde jag att spotta ut skiten. Vem dricker sånt där frivilligt?! Och betalar för det dessutom. Helt otroligt.

Nyss provade jag en annan ny grej; spikmatta. Pappa fick en i julklapp och han tvingade mej att provligga den. Förfärligt var det må jag säga! Jag tror på allvar att jag har hål i ryggen nu..det känns som det. Varför ens köpa en spikmatta? Det är ju lika att reta upp katten så han klöser en, det blir samma resultat ändå - sveda och röda märken.

Den sista nya grej jag har provat är att spela guitar hero på hard. Det var ju inte ens lönt att prova kan jag säga. Om man då för en gångs skull prickar den orangea knappen missar man ju ALLA andra. Så ovärt.

Så sammanfattningsvis kan jag säga att det bara är dumt att prova nya saker, du blir ofta bara besviken. Haha.
Muntra hälsningar från Sälgvägen.

ps. jag är inte alls bitter, jag sitter faktiskt och skrattar nu när jag skriver precis dom här orden

Kommentarer
Postat av: Linn

Haha, sandra sandra..man måste ju svepa den jäkeln direkt, inte hålla på smutta, då är det ju ingen som klarar av att dricka den!

Och sen är det ju ett plus om du druckit annat före, då går det betydligt lättare..;)

2008-12-28 @ 00:05:04
Postat av: Linn

Fast iofs var ju du den av oss två som mådde betydligt bättre dagen efter, så det kanske är lika att låta bli...;P

2008-12-28 @ 00:05:45
Postat av: Alina

Fin blogg!! :)

Postat av: Anonym

jag saknar dig..

2008-12-28 @ 14:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback