Trying to learn how to walk like heroes we thought we had to be

Nog var det då fan va folk ska vara nyfikna. Jag och Jessica satt på Wayne's och njöt av lite godricka och snackade lite skit bara. Det fanns en massa lediga platser i hela caféet, men självfallet kommer några och sätter sig precis bredvid oss. Det var inte många centimeter mellan oss kan jag säga. Och inte nog med att dom nästan satt i knät på oss, nä då skulle dom börja härma vartenda ord vi sa också. Jag ville på allvar be dom gå därifrån, har inte folk nåt jävla vett?!
Jag hoppas att det var några som läste psykologi och skulle testa hur folk reagerar på konstigt beteende, för om dom gör så där i vanliga fall också, då borde dom inte få gå utanför hemmet.

Jag kan dock meddela en trevlig grej; jag har köpt en sjukligt snygg mössa idag.
Skåda bara bilden nedan!



Och jo, jag kan meddela att jag har sjungit så mycket på sistone att jag börjar låta som Johan Palm. Jag tror seriöst att jag måste belägga mej själv med talförbud så att det inte går längre än så här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback