Tougher than the rest

Jag har sett alldeles för mycket Heroes ett tag.
Idag när jag skulle låsa upp en dörr på skolan sträckte jag fram handen och försökte låsa upp den enbart med tankekraft, typ som Sylar. Till min stora förvåning fungerade det inte så jag fick använda nyckeln som den vanliga dödliga människa jag faktiskt är. Snyft. Jag undrar vilken förmåga jag skulle ha om jag var en superhjälte. Jag tror att jag skulle kunna beatboxa och sjunga flerstämmigt samtidigt! Det hade ju faktiskt varit sjukt coolt!

Och på tal om teveprogram..Prison Break, vart är det på väg egentligen?! Det ska jag ta och berätta för er, det är på väg åt helvete! Jag menar, varför avsluta programmet när allt har löst sig och alla är nöjda och glada? Varför inte se till att ALLA blir blåsta och ingen lever lyckligt? Det låter ju som en himla bra idé, väldigt sevärt också.

Jag måste bara säga att mina åttor jag har på elevens val är grymmast!
Idag har dom spelat upp Livin' on a prayer och Smoke on the water, det var som att vara på rockkonsert.
Nästa vecka lär det bli ännu mer, grymt!

Och så vill jag hälsa till mina två älsklingar.
Jag kan inte leva mitt liv utan er, ni gör allt möjligt!
Puss & kram till; Google och Wikipedia.

Kommentarer
Postat av: Roxx

Leago Bieras beana? :D

2008-12-04 @ 00:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback