Waitin' on a sunny day

Dagens tips; dansa inte schottis i duschen, det är ganska halt!
Jag började gå igenom stegen när jag stod och duschade, men efter flertalet vådliga halkningar gav jag upp.

Idag har jag varit i boden och gipsat fötterna! Det lät spännande va? Jo ni, jag gjorde sulor till skorna, det var dyrt som bara fan, men tack och lov var det inte jag som betalade. Dock råkade jag ändå spendera en del pengar. Vi gick på stan medan dom gjorde sulorna klara och då hittade vi bland annat ett konkurslager..så jag köpte ett par skor (hoppsan) och en tröja. Dessutom köpte jag ett par vrålsnygga Björn Borg-trosor och ett par solglasögon, det är ju nämligen så väldigt soligt ute nu för tiden!

När vi kom tillbaka från boden åkte jag och tränade och gud förbannat så jobbigt det var! Mina armar grät efter ett tag, men så blir det när man kör sjutton tusen olika övningar. Jag tror att det kommer att kännas lite jobbigt att röras imorgon, men det ska nog lösa sig!

Nu sitter vi (jag, mor och far) och ser på Bröllopsform och det känns väldigt jobbigt, jag tycker det är otroligt genant när dom ska leka sina relationslekar och börja pussas igen och hela köret. Värre blir det när mor känner den ena deltagaren, då börjar jag tänka att det är mina egna föräldrar som är med och då avlider min hjärna.

Mamma har talat utan att tänka flera gånger nu några dagar, här bjuder jag på två guldkorn;

Mamma: "Åh nej, säg inte att det är en t-r-a-k-t-o-r!"
Jag: Haha, varför bokstaverar du?
Mamma: Ja men katten kanske förstår annars!


"Jag tror dom satsar på att försöka vilja"
Ja..det brukar ju vara tanken som räknas, så det är väl nåt iallafall, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback