This hard land

Blondinbella ska kanske få ett eget tv-program. Min själ gråter!
Jag hade något viktigt att skriva idag men när jag såg den ovanstående nyheten tappade jag bort mej helt, jag hade hoppats på mer av tv-bolagen, men nu verkar det som att vi ska få ännu ett..mindre sevärt program.
Nåja, det är väl bara att inte ha på teven helt enkelt. Man kanske skulle hitta nåt nytt intresse, typ som att lära sig spela dragspel. Det ska jag bannemej göra!

Idag sa mina sjuor att jag inte såg ut som mej själv när jag hade glasögon. Jag såg ut som en NO-lärare sa dom. Jag frågade om det var bra eller dåligt. Det var inte så bra tyckte dom, men jag tar det ändå som en komplimang - NO-lärare är ofta ganska smarta och jag är gärna smart. Tant däremot vill jag inte vara, men det blir jag också kallad.
Alla verkar ha svårt att placera mej rent åldersmässigt. Dom andra lärarna misstar mej nästan för att vara elev, eleverna tror att jag är 32, en viss spridning må jag säga.

Det är förmodligen åldern som håller på att ta ut sin rätt på mej, jag är galet trött hela tiden. Igår vaknade jag kl 11.00. Klockan 19.00 somnade jag i soffan. Imorse när jag gick upp var jag tvungen att dricka en energidryck för att orka leva. Kraftig pensionärsvarning på mej må jag säga. Jag ska snart fara och träna också, egentligen borde jag sitta på biltaket på vägen dit så jag kanske vaknar till lite i vinddraget.

Och jo, det gick fint att sjunga på hebreiska, populärt däremot, det var det inte. Jag är hemskt förvånad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback