Point blank

Jag ska klaga lite nu, det var ju länge sen sist, säkert flera timmar.
Nyss hämtade jag lite Jokk bärdryck, smak - blåbär. Alla som någon gång har intagit någon form av blåbär vet att man väldigt lätt blir väldigt blå av det. Man vill alltså inte att det där ska hamna på kläder och sådant heller då det kan bli osnygga fläckar. Så, här kommer nu min fråga; vad tänkte förpackningsproducenterna när dom skapade Jokks enlitersförpackningar? Som stängningsanordning har dom en sån där plastlucka ni vet. Hur mycket tror ni inte det skvätter därifrån när man ska stänga den?! Man får täcka hela öppningen med handen för att inte få något på sig. En vacker morgon när jag är som allra tröttast kommer jag att glömma bort det där, och då kommer jag allra troligast även att ha på mej en vit tröja. Och den kommer att få en massa blåa fläckar, jag bara vet det! (ett hett tips är att det händer nu på fredag då det är lucia. Men nä just det, jag ska ju vara klädd i helsvart då, där lurade jag allt ödet!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback