Incident on 4th street

Idag började dagen innan gårdagen hade hunnit sluta. Ungefär. Jag somnade vid 00.30 och gick upp klockan 4.00 för att fara och jobba. Väl på jobbet började det först med att ett larm gick när vi öppnade en dörr. När det var fixat kom nästa incident som involverade ett stort jävla kassaskåp (Franz Jäger?) och pengar på fel sida av skåpet. Efter många om och men, svordomar och glada peppande tillrop från mej återfanns pengarna på rätt sida skåpet. Alltså inte längre inklämda mellan Franz vägg och vägg-väggen.
Nåjo, efter det har jag även hunnit få några utskällningar för att jag;
1. inte är kille (fo' shizzle!)
2. inte låter folk betala med andra människors kort
3. inte är klonad och står i kassan och på mät samtidigt

Men, sånt är livet!

När jag kom hem från jobbet gick jag och la mej och sov hårt i någon timma så nu är jag brutalt yr och illamående. Behöver jag säga att jag inte har köpt en lott idag?

Nu ska jag dricka O'boy!


Honey won't you believe in love for me, come on and meet me tonight darling out in the street

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback