Skratt of the day

Idag hade vi hälsodag på skolan.
Det började med att en dietist snackade om sånt grejs. Hon hann även med att dissa Anna Skipper. Hallelujah säger jag bara. Men man förstår ju på initialerna att den kvinnan är lite udda..AS liksom, det går inte att ta miste på.
Därefter var det dags för dagens höjdpunkt. Citatmaskinen Leif från Ungdomsmottagningen. Aldrig förr har preventivmedelssnack varit så roligt.
Här kommer ett urval av citat;

"Nu, nu, nu...nyss"
Om att använda avbrutet samlag som p-medel och anledningen till att det inte brukar fungera.

"Först tycker man om dom för att dom är som dom är. Sen tycker man om dom fast dom är som dom är."
Om att vara förälskad till att vara kär.

"-Men det är ju inget skönt att göra det med kondom. 
 -Nä men hur skönt är det med herpes då?"
Behöver knappast någon förklaring

Det finns en massa fler..men inget som passar sig på min blogg. Hehe.

Sen tänkte jag att jag kan avsluta med något dietisten sa.
"Ja då har vi en som vet exakt. Ungefär"
Precis! Jag är helt säker på att jag har rätt. Tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback