Senadrag

Ikväll var jag på en föreläsning med skolan. Det var ofantligt tråkigt!
Bara temat för kvällen säger väl allt; Märkning av livsmedel.
Det är inte direkt så man hjular av lycka! Inte för att jag gör det hursomhelst...jag kan inte.
Jahapp, vi satt iallafall där och lyssnade tappert i en timma. Sen blev det paus. Då for vi till kvantum och köpte korv istället. Vi kände att det inte var så viktigt det där med att äta rätt och så.
Niklas parkering utanför kvantum var ju av det mer originella slaget. Han körde först in, mot trafiken. Sen ställde han sig diagonalt över två rutor. André, som bevittnade det hela skrattade så att han nästan grät. Vi som satt i bilen såg till att snabbt ta oss ur för att inte bli sedda bredvid ångvälten.
När korven var köpt och uppäten burnade jag hem i Erikas bil. Hon kör inte riktigt lika brutalt som ovan nämnde karl.

Hemma har jag även sett Klass 9A. Det är ett alldeles underbart program. Man blir alldeles glad i själen!
När Gunilla pratade om klassen blev man ju nästan lite berörd. Dock var det inte så att jag blev tårögd. Absolut inte! Jag svettades bara genom ögonen..!

Här följer några bilder som visar kvällen;




Intresseanmälan till klimatstudiecirkel. Bäst att anmäla sig på en gång, det ser ju nästan fullbokat ut!




Här plågades vi. Inte ens frågan om huruvida kaviar räknades som att man åt fisk varje dag gjorde det bättre.




Niklas parkering. Tyvärr syns det lite dåligt i vilken vinkel han står. Syntes dock väldigt tydligt live.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback