Sandra aka Bulldozer

Idag har jag faktiskt inget världsomvälvande att berätta, tro det eller ej.
Jag kan dock berätta om en jag dröm jag hade, natten mot måndag.
Det var så att jag såg Juno i söndags, den var väldigt bra! Dock trodde jag inte att den hade gjort ett så enormt djupt intryck på mej. Det var där jag tog fel. När jag vaknade på måndagen kom jag nämligen ihåg att jag hade drömt en väldigt oroväckande dröm; jag var gravid. Jag ville inte bli mamma i den späda ålder jag är i, så jag tänkte att jag skulle ordna det där. Det var där mitt vett tog slut, jag tänkte nämligen att om jag hoppar in i en vägg med magen före några gånger skulle det nog ta hand om saken. Abort var inte något jag tänkte på.
Jag har aldrig sagt att jag är jättesmart..
När jag berättade om min dröm för dom i musikgruppen skrattade dom. Mycket. Jag kan inte förstå varför..det var ju en jättevettig idé med väggvältningen..
Ja iallafall så är det sannolikhet väldigt låg på att något av det där skulle hända. Det är nog tur det..för mitt hus bästa.

För övrigt kan jag härmed visa en bild på min mosters hundvalp Bosse. Han är nog världens sötaste!
På den högra bilden har mamma just sagt "Nej, ni får inte åka! Jag håller fast hunden med fötterna, ni kommer ingenstans"      (Inga djur kom till skada under fotningen. Haha fotning...haha.)

  


Och här är årets sämsta parkering. Man kan ju undra hur jobbigt det kan ha varit att köra lite längre fram..och rakare..


Kommentarer
Postat av: sofie

Haha! Kul bild på hunden. ;P
Snygg parkering. Nu känner jag mig nästan som ett proffs på det området! Hehe.

Postat av: sofie

Yo! Ska du på Kafelino imorgon? :)

2008-05-02 @ 14:01:08
URL: http://www.sofieeee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback