Tvättmaskinskånk

Idag hade jag ju tänkt ta det lugnt, försöka bli av med febern och så vidare.
Det tänkte inte våran nya tvättmaskin. För den ville bli nedburen i källaren. Dessutom ville den gamla bli uppburen. Det tyckte inte jag var roligt alls men jag ordnade det ändå.
Nu har jag en massa blåmärken på armarna. Maskinjävlar!

För övrigt så har jag sett Simpsonsfilmen idag. Den var ju faktiskt väldigt rolig!
Spiderpig är mycket söt också! :)

Jag funderar på att börja läsa Stieg Larsson-böckerna. Dom verkar vara rätt bra faktiskt. Har nyligt läst en bra bok, dock inte i den genren. Kärlek @ första.träffen hette den. Visst, sorglig var den också på sina ställen, men det är helt klart en bok jag kan rekommendera ändå!

Nu ska jag snart gå och äta raggmunkar! Happy times!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

slående titel ändå på boken ;)

2007-09-05 @ 23:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback