Through your eyes

Saab har blivit ett föredöme för andra som ska göra reklamfilmer. Så otroligt bra låtar dom har med i filmerna. Den nyaste är Through your eyes av Nina Kinert. Lyssna här :)

Vad har jag mer att reflektera över just nu? Jo, det har blivit höst. Gudars jävla skymning va kallt och blåsigt det är ute. För att inte tala om regnet som öste ner i förrgår. Tur att Kulturens Hus är välbyggt iallafall så att dom inte får vattenskador direkt och måste bygga om taket.
Något som däremot är bra med hösten är att man med gott samvete kan sitta inomhus och mysa med tända ljus...mmm! Inte för att jag egentligen behöver något att skylla på, jag är faktiskt hyfsat bra på att sitta inne och mysa ändå, även fast det är varmt ute haha.

Just ja, dagens missuppfattning, vi är på träningen och Linda ska förklara för Therese hur hon ska springa när hon är center (tror jag). Tyvärr så hade jag missat att det var det dom pratade om, därför blev detta rätt lustigt att höra.
Therese: Men..hur långt ska jag gå då?
Linda: Gå hela vägen ner!

Förstå min konfunderade min..
Dock förstod jag ju ganska fort vad det handlade om haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback