Shop 'til you drop

Idag har vi varit och gjort piteå osäkert. Klart man måste åka dit när det finns en nyöppnad galleria!
Första, och troligtvis det längsta stoppet, var på Scorett. En skoaffär. Dock säljer dom inte såna skor jag gillar, det var mer såna här typ stövlar och sånt som jag förmodligen skulle slå ihjäl mej i om jag hade. Iallafall så var det Alexandra som varit i himmelriket och provade stövlar som aldrig förr. Jag agerade smakråd men jag fastnade tydligen för fel par för dom var aldrig ens med i diskussionen i slutet.
Sen var vi och kollade en massa kläder och allt möjligt. Jag införskaffade ett par nya stjärtvärmare av märket Björn Borg. Mycket snygga.

Vi var även och letade lite parfymer. Jag drog i mej så mycket ångor så jag var halvborta när vi gick därifrån. High as a kite ;)

Nu ska det ses tv, sen blir det kanske filmmys ikväll. Muy bien!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback