I don't wanna be an addictive blogger

Okej, jag måste bara säga det. Jag kommer aldrig att bli en sådan som uppdaterar min blogg 11 gånger om dagen. Så hängiven är jag inte, och kommer förmodligen aldrig att bli.
Sen är det så att jag verkligen inte har så mycket intressant att berätta..mitt liv är väl i stora drag precis som alla andras.
Men visst, lite mer kan jag väl kanske skriva.

Jag har varit på trafikskolan idag och gjort lite repetition och sånt där. Jag gjorde sluttestet några gånger och så där. Sista gången jag gjorde det tänkte jag "shit, det gick asdåligt nu!". Sen tittade jag på resultatet. 69/70..och det jag hade fel på visade det sig att jag bara hade läst fel på, för svaret, det kunde jag.

Ser väl ut som att jag nog kanske ska klara teoriprovet..jag hoppas på det iallafall. Annars blir det en riktigt dålig födelsedag!

För övrigt så kan jag berätta att jag har mycket att göra den här veckan. På fredag ska jag både lämna in någon slags uppsats till engelskan OCH ha historiaprov. Det är inte något sånt här mesigt prov på typ 15 sidor. Nää, vi slår på stort direkt och tar 62 sidor. Vi har haft lektioner fyra lektioner nu. Nämen visst..nog ska det väl gå bra. Eller inte.

Jo just ja, nu trillar visst planen från himlen som snöflingor i december. Det verkar inte lovande det här..
Jag tror det är för att man säger just plan och inte flygplan, dom har liksom glömt att man ska flyga.
Och shit, va flummig jag är nu. Men ibland verkar det som att bloggar handlar mer om kvantitet än om kvalitet.

Hursomhaver..nu ska jag nog spela lite gitarr tror jag.

So long

Kommentarer
Postat av: Tervaperkele

jag tror att jag ska åka iväg fler gånger så jag har mycket att läsa i din blogg ;) så intressant ju..
och teoriprovet lär du ju spika.. =)

2007-09-11 @ 00:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback