Det nya folkmo(r)det!

Gud måste ju vara arg på världen. Det är den enda förklaringen jag har till att dagens mode är som det är.

Jag och Sara var på stan idag. Tyvärr gick vi in på en viss modebutik vars initialer är GT. Mer säger jag inte ;)
Där ville hursomhelst min hjärna i samarbete med mina ögon dö.
Vad tänker folk med när man gör shorts av längd minimal i "skinn"? Det såg ju ut som att man hade kommit till nån slags barnförbjuden klubb i Holland eller Tyskland. Skona mej snälla!

Vidare fortsatte vi i butiken, varpå jag stötte på några byxor, kulör lila, med tyg liknande siden fast ändå inte. Det såg ut som lite mer expensivt gardintyg!

Efter att jag hade sett det krävde jag att Sara skulle följa med in på Stadium så att jag skulle kunna neutralisera mej. När vi tillslut trädde in i den ljuvliga affären kändes det mycket lättare i sinnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback