Tääck


Dagens ängel:
Min körlärare som erbjöd sig att ha en körlektion efter klockan 17 på måndag, trots att hon egentligen har slutat då, bara för att jag ska hinna köra en extra gång innan djävulens prov. Uppkörningen alltså.
Jag hoppas att det blir en bra lektion så jag inte känner mej helt körd och går och funderar på det ända till dagen då jag förhoppningsvis får höra att jag har blivit godkänd.

Körkortet ja. Det är ungefär det enda jag tänker på för tillfället. Till och med när jag ska gå av bussen och det kommer folk från andra håll tänker jag på antingen högerregeln eller svägningsregeln, och lämnar alltså ofta företräde. Det är typ ett sjukligt beteende som jag hoppas jag kommer över efter att jag har fått det där jävla kortet! Kortet förresten..jag ser ju ut som en förrymd fånge på det. Och namnteckningen ser ut att vara ungefär 10 år gammal eller nåt. Men annars är det ju bra. Äh, skitsamma hur det ser ut,  bara jag får det!


Jo just ja, idag fortsatte vi att jobba med Flash. Vi skulle göra någon slags gubbe för att träna på animationer och sånt. Niklas gjorde en Hitler-smiley. (Oh no vad politiskt inkorrekt!!) Sen gjorde han så att den snurrade runt fort. Väldigt fort. Vi skrattade så vi grät. Det var nog egentligen inte så roligt, men den tiden på dagen är allt kul. Iallafall om man är på skolan.

Nyss när jag skulle skriva 'kul' höll jag på att skriva 'kuk'. Det påminde mej om en rolig bild jag såg för nån dag sen.

 

image27

Ojoj..hädelse!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Montage? :) hehe

2007-10-18 @ 23:49:11
Postat av: Sandra

Haha jag vet inte! Det skulle vara sanslöst roligt om det inte var det!

2007-10-19 @ 14:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback