Sovmorgon..jaja

Idag när jag börjar skolan klockan 13.00 kan man ju tänka sig att jag skulle kunna sova länge.
Det gick ju sådär!
Först vaknade jag typ 8.30 och var pigg. "Va faan??" Tänkte jag då.
Hursomhelst, jag tänkte att, jag kan ju inte ge mej så här lätt och låta det vakna tillståndet få vinna så lätt. Nä nog skulle det få kämpa lite! Så jag låg kvar i sängen och försökte verkligen sova. Det resulterade i någon slags dvala mellan vakenhet och sömn. Sånt där är lite konstigt..för man drömmer en massa skitskumma grejer trots att man vet att man är vaken. Det är nästan så man börjar skratta åt sig själv.
10.30 gav jag iallafall upp, då var det inte lönt nå mer. The state of vakenhet fick segra.

Tänkte faktiskt att jag kunde åka in till stan 1 timma tidigare så jag hinner göra lite teori innan.
Nu är jag snart klar med det där. Tack och lov för det!
Om jag inte klarar teoriprovet skjuter jag mej. Bara så ni vet.

Nu är det en skata som försöker ta sig in i vårat hus genom att hacka på väggen. Bäst att jag går och jagar iväg den..jag vill inte ha en skata här inne.

-------------------------

Den försvann själv. Måste bara tillägga att vi har nog starka väggar för att kunna stå emot en skatattack..men det lilla livet var störande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback