Sex och såna grejer

Dagens roligaste var nog när vi hade engelskalektion och vi skulle hålla ett mini-anförande i 1 minut. Vi fick en lapp med ett ämne vi skulle prata om och framhäva antingen positiva eller negativa saker med det. Man skulle ha tre argument.

När det blev dags för en tjej som hade fått ämnet 'barn' satte hon igång att prata om att dom var ett glädjeämne typ. Hennes andra argument var "It's fun to produce them too..!". Självklart började vi skratta lite, men ändå inte överdrivet mycket. Förrän läraren kom med sin åsikt. Nämligen; "That's actually a very good argument hehe". Det var då vi bröt ihop och inte orkade andas längre. Vissa saker vill man inte veta om sina lärare. Visserligen var det roligt, men lite för mycket information.

En av praktikanterna lyckades också häva ur sig en lite sexanspelande kommentar. Det var samma tjej som skulle snacka om varför en bilmekaniker inte skulle röstas av ön. Det var en övning i tal..skitsamma. Iallafall så sa hon att hon både var rolig och teknisk, varpå praktikanten säger "..yeah..it's nice with a comedian that also can get dirty." Paus. "..in a non-sexual way!"

För övrigt har jag och André kollat på Heroes när vi egentligen borde ha jobbat med arbetet i historia som ska vara inne på måndag. Iallafall så satt vi och diskuterade dom olika superkrafterna och huruvida vi ville ha dom eller inte. Jag kom fram till att jag nog helst ville ha Nathan Petrellis kraft, alltså att kunna flyga. Det tills André kom och gled med sin smarta Peter Petrelli. Det är ju såklart ännu bättre, han kan ju absorbera alla andras krafter och på så sätt vara allt det där. Men iofs..man ska inte vara girig. Men det brukar ofta vara så, mycket vill ha mer. Det är ju lite det den serien går ut på. Sylar osv.
Sen bestämde jag även att jag inte skulle vilja ha polisens specialitet, att höra andra människors tankar. Usch nej, ser jag inte vad dom tänker med hjälp av deras kroppspråk, då vill jag nog inte veta vad dom tänker.

Nu ska jag in till stan och äta middag.

Ett stort grattis förresten till Eve som klarade körkortet idag! Riktigt kul :)
(Nu är det inte länge kvar tills det är min tur..hoppas jag)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback