Pengarna del två

Gåtan med de icke inkomna pengarna är löst! Mamma hade ljugit för mej, den filuren! Studiebidraget ska ju inte komma förrän idag. Jag vet dock inte om pengarna kommer till mitt konto hursomhelst, men chansen finns ju nu iallafall. Jag får gräva djupare i det där lite senare idag.
Idag hade jag även tänkt fara till stan och fixa lite med en av gitarrerna. Hade nämligen tänkt att dom skulle borra ett litet hål i den och sätta dit en knopp, så man kan ha axelband på den. Mycket bra. Jag har även hört mej för över kostnaderna för det ingreppet. 22 kronor. Jag tror att även jag kan hosta upp den summan!
Egentligen måste elgitarren också följa med in till stan, för den har börjat bråka igen men jag orkar inte ta med mej båda idag. Elis får följa med nån annan dag helt enkelt, hans sjukdom är inte lika akut.

Nu har dom börjat nöta 'Apologize' på radio. Det gör mej ledsen för då kommer jag snart inte att tycka om den låten mer! Radio förstör alla bra låtar! Tacka vet jag låtar som man bara hittar lite oväntat. Dom är bäst.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är därför man inte lyssnar på radio.. =) då hinner man inte tröttna på låtar man inte vill tröttna på :D

2007-11-01 @ 13:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback