Pengabrist

Idag blev jag lite ledsen. Jag hade inte fått mitt studiebidrag när jag kollade. Det betyder att jag måste leva på pengarna som ligger på bänken. Alltså pengarna jag förvärvade när jag fyllde myndig. Jag tänkte ju spara dom ett tag, men inte det för nej, nog måste ju studiebidraget hamna på villovägar just nu.
Men jag får väl se till att överleva. Jag är liksom så illa tvungen för jag är inte så sugen på att dö. Inte än iallafall!

Vad har jag annars gjort idag? Jo jag har sovit. Närmare bestämt till halv 12. Det var rätt skönt måste jag säga. Sen såg jag Lword tills mamma kom hem. Sen åkte vi till piteå och hälsade på farmor och hennes påhälsande systrar. Det var rätt trevligt faktiskt, men jag blev lite trött, det är ju så jävla mörkt ute!
Sen när vi skulle hem var det ju bara att sitta och glutta efter dom här strecken på vägen, för man såg inte mycket mer än så. Kolsvart. Snön kan gärna få komma nu när man tänker ur den synvinkeln!

Jo förresten så är jag väldigt hungrig nu! Jag hade kunnat äta ungefär vad som helst. Men bäst hade det nog suttit med en kvantumkorv. Dom är för underbara! Billiga är dom också, det finns liksom inget fel riktigt.
Jag och Sara tar oss nog en sväng dit ikväll..det var snack om det iallafall. Nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback