Nasty

Igår var det seriepremiär.
Jag började på bänken men fick komma in i mitten av andra perioden. Det gick rätt bra, släppte bara in två bollar. Vi förlorade dock med 7-2..det kändes ju inte så otroligt hett.

Nu måste jag berätta en hemsk grej!
För några veckor sen såg jag ett program på tv som hette Virgin school. För er som inte såg det var det en dokumentär om en kille som var 26 år och fortfarande oskuld. Han åkte till Holland för att gå nån slags bliavmedoskulden-kurs. Där hade han typ en terapeut eller nåt som han skulle träna med. Det var inte trevligt att se kan jag säga. Man fick verkligen se allt..värst var typ när hon skulle "visa sin inre skönhet" för honom och la sig och bresade på sängen. BESPARA MEJ!

Iallafall, nu har nog dom flesta fått en bild av hur programmet var.
Nu till det hemska.
En lärare på skolan ser ut PRECIS som den där terapeuten, och varje gång jag ser henne blir jag rädd. Jag blir seriöst äcklad när jag ser henne..

Jävla teveprogram! Jag kan ju inte gå omkring och vara rädd för lärarna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback