Music maestro

Idag har det mesta handlat om musik. Jag började dagen med musiklektion. Vi spelade Detroit rock city av Kiss. Den är riktigt skön den låten! Har typ aldrig hört den förr men jag är fast nu. Det kommer att bli riktigt skönt med det tvåstämmiga gitarrsolot!

Jag och Niklas var sen på Hagströms och kollade på gitarrer och lite annat. Jag vill ha allt dom har i den där affären typ! Mitt liv är inte komplett förrän jag har alla "klassrumsinstrumenten". Dvs gitarr, piano, bas och trummor. Tja..gitarrer har jag ju. Men det var det där andra då. Det blir till att spara pengar. Eller så blir det Malmskillnadsgatan..det är ju hugget som stucket! ;) 

Sen efter skolan gick jag och köpte ett sliderör, har suttit och försökt lära mej hur man spelar med ett sånt, och det var faktiskt inte så jättesvårt. Eller ja, det är ju inte lätt att få till ett bra ljud, men det låter iallafall..tack och lov!

Nu blir det tydligen Rollan. Happy times!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback