Happy day

Idag fyller jag 18. OCH jag har klarat teoriorivet. Underbar dag! Dock var jag så nervös så blodomloppet typ stannade när jag skulle göra provet. Inte för att jag hade så mycket att vara nervös för, det var rätt enkelt..tur det!
Har även blivit bjuden på födelsedagslunch av Pillan. Baan Thai, mmm! :)

Jag har dock tvingats att göra vuxensysslor idag; har dammsugit mitt rum och bäddat rent i sängen. Gudars alltså. Nu sitter jag och tar igen mej lite innan vi ska fara och handla. Det här är ju ansträngande.

Jo förresten, uppkörningen är bokad. En ny grej att vara nervös för. Herregud.

Kommentarer
Postat av: M ikael

Men gud grattis i efterskott gånger två får jag ju säga då.
Dels till födelsedagen, men även till teoriprovet... Ännu en 89a som har sprungit om mig i kampen om att ta körkort.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback