Det heter privatliv av en anledning!

Dagens bloggdilemma - vad ska jag skriva om?
Det har inte hänt så överdådigt mycket idag..men nåt kan jag väl komma på iallafall.

Jag har tänkt på en grej som stör mej lite. Eller ganska mycket om jag ska vara ärlig.
Folk som vräker ut hela sitt privatliv i sina bloggar. Då snackar jag inte om att typ berätta vad man har gjort under dagen och sånt, utan folk som skriver detaljerat om sitt sexliv osv.
Jag vet att jag inte behöver läsa det. Men någonstans finns det väl ändå en gräns för vad man skriver på internet?
Jag vill inte läsa vart folks fingrar har varit och hur det kändes hit och dit. Det kändes säkert jättebra, men snälla, säg inte det till mej då, säg det till den som äger fingrarna. Den är förmodligen mer angelägen om att höra det än vad jag är.

Så där ja. Dagens klagosång är avslutad.
For now.

Kommentarer
Postat av: LInda

Tror jag vet en som har förslag:)

2007-10-03 @ 20:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback