Cuts and bruises

Jag kan svära på att jag aldrig kommer att ta livet av mej genom att skära mej i diverse kroppsdelar! Idag när jag skulle avlägsna håret på benen lyckades jag nämligen skära mej i benet. Fan va ont det gjorde! Det är farligt det där. Jag måste förresten förtydliga en grej; jag har inga som helst planer på att ta livet av mej överhuvudtaget. Då har vi det på det klara. Haha.

Idag har jag även varit på stan med André. Vi spanade på kläder och skor och sånt. Som vanligt är jag sugen på att köpa nya skor. Men jag ska försöka hålla mej..vi får se hur bra det går. Just nu är jag lite fattig. Iallafall på kontot. Hemma i madrassen däremot är det andra bullar!

Imorgon är det match och fest. Very niiice I like.

Jo just ja, måste bara berätta en grej. På engelskan idag skulle vi översätta en text från Cockney-engelska till vanlig engelska. Det värsta måste ju vara att 'plates and dishes' (kan ha varit omvänd ordning) betydde 'fru'. Jag förstår inte riktigt vad dom vill mena med det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback