Bad dreams

Idag när jag skulle ta en tupplur efter skolan hade jag en mardröm av det hemskare slaget!
Jag drömde att jag satt i min soffa och att två kompisar var här. Vi satt och pratade om spöken varpå den enes pappa kom in i rummet. Vi frågade om han trodde på spöken och då började han berätta en historia. Han berättade att han hade varit på nåt ställe, där det gick rykten om andar och dylikt. Just när han sa att han inte trodde på det fick han ett tryck över bröstet.
Samtidigt som han berättade det för oss, fick jag ett sånt där tryck över bröstet. Detta var fortfarande i drömmen. Jag kände hur jag trycktes ner i soffan och det blev svart för ögonen. När jag lyckades öppna ögonen och se var pappans händer typ 1 meter ovanför mej, men trycket var fortfarande kvar.

vaknade jag. Det var då jag upptäckte det som var läskigast. Jag var tvungen att dra efter andan i verkligheten också. Förmodligen var det väl så att jag fick lite andningssvårigheter i sömnen, varpå hjärnan konstruerade något som skulle passa till drömmen.

Läskigt som fan var det iallafall! Jag var skakis i säkert 20 minuter efter att jag vaknade!


Kommentarer
Postat av: Fd Kalixspelare :)

Men lilla gumman du måste göra dig av med den där stora tunga nallen du har, eller var det en hund?Kommer inte riktigt ihåg vad det var, du vet nu börjar minnet svika en, direkt efter 25 års ålder, men var lugn du har ju ett par år dit :) Men tillbaka till ämnet naller, hundar mm. De é inga lätta djur det där förstår du, inte undra på att du håller på att kväva dig själv i sömnen när du gosar in dig i dom.
Fin blogg du har föressten, hittade hit av en slump, nu kommer du att bli teroriserad av MIG. Moohaahahahaha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback