Vilket uppsving

Herreminjesus! 41 unika besökare i bloggen idag. Vad i hela friden kan jag ha skrivit som lockar så många besökare?
Jag klagar dock absolut inte, det är bara kul att det är folk som läser!
Idag har jag lidit av nackspärr + muskelknut i nacken, vilket inte är en bra kombination. Körde inte ens hela träningen för att det gjorde för ont. Sitter med sån här vetekudde på mej nu. Det luktar en blandning av gröt och popcorn.

Förresten, mitt tidigare blogginlägg om årets sämsta låtar har gjort så att jag måste höra Jessy-låten oftare än jag önskar. Mina kära vänner på träningen sjöng den så fint för mej. Inombords skrek jag "bingobingobingo" på högsta volym. Dock måste jag nästan säga att Shayne-låten är värre. Egentligen är det väl oklokt att skriva det här, jag vet ju vad jag har att vänta, men det måste sägas.
Jag är förresten ytterst nyfiken på vem Anonym i kommentarerna är, jag tänkte om det är någon jag känner eller så. Spännande spännande :)

Kommentarer
Postat av: eddie

ALLSÅÅÅÅÅNG! (var är du sanna!?!?!??!?!)

can we try again, to start a new and lovely story
that will shine a ray of light upon our hearts, and bring back long lost glory, of how it used to be, baby you and me, convinced we were each others destiny

OSÅ TAR VI REFRÄNGEN!!!

my heart cries out to you, you must forgive me!!!!
i've been dancing in the dark, and searching for a spark, a fire still burning!!
i believe we'll make it through, if you stand by me, we can weather any storm, and keep each other warm, as long as there's loooooove...

*KLAPP KLAPP KLAPP*

Postat av: Anonym

Jag älskar dig Sandra!

2007-11-29 @ 14:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback