Radio

Jag tänkte svara på en kommentar jag fick. Jag vet, man lyssnar absolut inte på radio om man inte måste, för låtarna blir otroligt söndernötta. Det är bara det att jag har en tvångsmässig vana att lyssna på radio några gånger per dag. Det är nämligen så att vi har en fastskruvad på väggen på toaletten här hemma och då blir det automatiskt så att man vrider igång den när man kliver in. Detta sker utan att jag egentligen vill, det är en reflex som har nötts in under de 11 år vi har bott i det här huset. Tänk då hur mycket jag lyssnar på radio om man räknar ihop tiden på morgonen när man står där och försöker göra sig så oful som möjligt, tiden på kvällen när man duschar efter träningarna..och eventuella andra sittningar. Det blir faktiskt rätt mycket.
Jag tror jag måste installera en mp3-spelare där istället, allt för att behålla favoritlåtarna så oskadda som möjligt!

Detta var ännu ett onödigt blogginlägg av Sandra på blogg.se 107,3.

Kommentarer
Postat av: eddie igen

hahah du är så sepe :D

Postat av: Sandra

Haha tack, jag vet! :)

2007-11-25 @ 20:28:53
URL: http://saandran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback