Innebandy hela dagen

Idag är jag ganska trött så jag orkar inte vara rolig. Någon gång måste jag ju faktiskt få vara tråkig också tänkte jag!
Vi hade match mot Argentum idag. Vi vann med 5-4, det var jävligt skönt! Det vinnande målet kom med 9 sekunder kvar av ordinarie matchtid.
Efter matchen åkte jag hem och var in och ut ur duschen snabbare än ögat kan se. Sen åkte jag in till stan igen och kollade lite på IBK Luleå - Wibax men åkte ganska snabbt till Old town med Ingela och Eddie för att se Argentums herrlag spela mot Gammelstad. Argentum vann.
När det var avklarat burnade vi hem. Ingela och Eddie skrattade åt mej för att jag inte bara varvade motorn på bilen utan även motorn jag har i munnen. "Ööööörn, ööööörn, öööörn", lät det.
Nu har jag ont i benen, jag rastades rejält på matchen idag.
Imorgon blir det GTC..woho. Jag jublar så jag nästan sträcker stämbanden. Eller inte. Men det blir väl bra. Nån gång måste ju alla tryckerijobb vara klara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback