Gudars

När jag kom hem idag hittade jag en lapp i brevlådan. Det var inte vem som helst som hade skickat den lappen, det var Jehovas Vittnen. Dom ville att jag skulle komma dit på möte. Om jag i värsta fall inte kunde komma dit skulle dom kunna komma hem till mej och ha bibelutbildning med mej. Mycket vänligt. Tack men nej tack.
Ilsken som jag var över historieprovet jag hade idag, som handlade om just kyrkan och sånt på medeltiden, så fick inte den där lappen ett särskilt långt liv. "Nu ska du få, lappjävel", tänkte jag...

Provet var inte lätt ska jag säga. Det kändes inte bättre när läraren sa att det faktiskt var ganska lätt..och att han faktiskt delar ut fler höga betyg än han egentligen borde. Han vet då hur han ska muntra upp en dyster elev en fredageftermiddag klockan 15.30.



Jag sökte nyss på 'Jehovas Vittnen' på google och fick upp
det här som ett sökresultat.
Det måste ses!

Kommentarer
Postat av: sofie

Sandra goes Halleluja! Haha! ;P

Postat av: Sandra

Haha det roligaste var att jag lyssnade på den låten just när jag lästen din kommentar Sofie!
Jag tror inte att jag ska kommentera min kyrklighet ytterligare - jag vill inte förarga någon ;)

2007-11-30 @ 23:05:04
URL: http://saandran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback