Förvirring

Då ska vi se..vad ska man säga idag? Jag är lite virrig, har varit det ungefär hela dagen. Det började med att jag vaknade imorse och ställde om väckarklockan. Tänkte att jag skulle få sova en hel timme till. Helt sanslöst med tanke på att jag ställde klockan på den tid bussen går. Som tur var ringde pappa och väckte mej. Hade dock bara 20 minuter på mej att bli klar så det blev ingen mat intagen. När jag då väl kom till skolan tänkte jag köpa en macka eller nåt. NÄ, så blev det inte - det var stängt i fiket, och till råga på allt skulle det inte göras några mackor idag. Jag blev arg.
När det väl var lunch var väl maten god, men mjölken smakade sån här äckel-låglaktosmjölk. Icke bra! Det blev vatten till maten.
Sen hade vi ju datalektion idag också. Det var ju inte så himla kul. Jag längtar verkligen till webbdesignkursen är slut..då kommer jag att vara lycklig. Tyvärr så har vi ju religion då istället. Det var väl inte mycket bättre. Men men..det är omväxling iallafall!

Nu sitter jag och kollar på ett program om sneakers..åh, jag blir deprimerad. Men det vet ju alla som har läst mitt sko-inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback