Får bara killar ha snygga skor?!

Jag sitter och kollar på skor. Sneakers för att vara exakt. Jag blir så deprimerad av skoutbudet nu för tiden. Det är inte det att det är klent, det är bara det att alla snygga skor bara görs i killstorlekar.
Dom skor som görs i tjejstorlekar är ungefär bara av ballerinamodell eller med klack eller helrosa eller nåt sånt där fjant!
Ser jag ut som nån jävla hoppetossfjolla? Jag skulle förbannemej kräva pengar för att ta på mej såna där skor.
Jag frågade mamma halvt desperat för några dagar sen om man inte kan göra en fotförstoring. En ökning till typ 41 skulle nog bli bra, då skulle jag ju kunna ha dom coola skorna och inte såna där strykjärnsformade tjejskor.
Bespara mej!

 

Nä men undrar vilka som är snyggast. Dom rosa skapelserna tillsammans med den döda kon eller dom mockafärgade skönheterna och stjärnorna?
Känns ju som ett otroligt svårt val..

 



 
Eller vad sägs om dom här? Dom ser ut som dom här grejerna man får ha på fötterna när man har brutit benet!!
Visserligen är det unisexskor..så där har dom tänkt att både killar och tjejer ska vara lika fula. Det var ju himla snällt.

Spö skulle dom ha alla som designar tjejskor. Förbannat.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, bra inlägg måste jag säga! jag håller med dig till 99,9 %.. det finns faktiskt några få undandtag på skor som är snygga som även finns i mindre storlekar! men det är ändå diskriminering i skovärlden! ;)

2007-11-03 @ 15:41:37
Postat av: M ikael

Det är klart det bara är vi som får ha snygga skor, det är en fördel med att vara kille.. som ett sätt att kompensera för att vi inte får en massa billiga kläder i övrigt.. ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback