Exploderande telefoner

Det känns ju inte som en lysande affärsidé att sälja exploderande telefonbatterier. Eller vad säger ni?
En stackars kille i Sydkorea dödades på det sättet när hans mobil fick frispel. Det gjorde det inte bättre för honom att han hade den i bröstfickan, det blev liksom allt i ett av det. Hjärta, lungor och ryggrad. 3 in 1..dock inte något jag önskar. Försök hitta på en slogan till det liksom.
Läs hela artikeln här.

I övrigt. Vad har hänt?
Jag har fått utstå ännu fler trakasserier i låtform. Läs bara kommentarerna jag har fått. Jag vet dock att det är med kärlek. Eller hur eddie? ELLER HUR?! ;)

Nacken mår förresten bättre idag, tackar som frågar. Inte helt bra än, men en klar förbättring.

Kommentarer
Postat av: eddie

jag tycker de tär lite komiskt dock hur hans ryggrad kunnat ta smäll av telefonen.. som satt i bröstfickan..
nåja, lite fundersamt äre ju att killen jobbade med dynamit :p

o angående låttexterna jag skrålar för dig.. sandra.. FEEL THE LOVE!!!!

Postat av: jens

Det står att han blev påkörd av en TRUCK, för fan.. vad tror ni

2007-11-29 @ 20:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback