Emo??

Sitter och lyssnar på Jimmy Eat Worlds senaste album. Laddade just ner det och tänkte att jag även skulle läsa lite recensioner om albumet när jag nu ändå var igång. Till min stora förvåning fick jag se att det är emomusik. Emo? Inte trodde jag för allt i världen att jag skulle börja lyssna på emomusik..och ändå har jag lyssnat på JEW i säkert 6 år. Inte är ju jag emo, jag är ju jag.
Det var när jag läste det där det slog mej, man dömer allt så otroligt lätt nu för tiden. Man känner liksom behovet av att dela in allt i fack så man ska kunna ha koll på allt och alla. För mej är inte Jimmy Eat World emo, det är musik!
Det kan man tänka på..en person är inte emo..en person är en person.

Dagens visa tanke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback