Dom blåa cykelbyxorna med allt sitt innehåll

Jag är ganska nyligt hemkommen från ett träningspass på Inpuls.
Där gick jag, inte ont anandes, på väg mot en cykel när jag möttes av månadens värsta syn.
Ett par blåa cykelbyxor kom gåendes, ja mannen också, men cykelbyxorna, eller snarare innehållet...jag ryser än.
Där, i all sin prakt (?!) satt hela paketet, prydligt vikt åt ena hållet.
Tro mej, det var inte ens så att jag tittade, nä, dom blåa cykelbyxorna anföll mina ögon och misshandlade dom brutalt. Gudars.
Jag brukar försöka vara diskret när jag ser något, ja, uppseendeväckande. Det gick inte den här gången. Nej herregud, mina ögon blev stora som tallrikar. Cykelbyxorna måste ha förstått att han drog till sig uppmärksamhet, men han brydde sig inte, nä han hade ju vikt så prydligt.
Nåja, nån gång försvinner väl även den synen från näthinnan.



Jo just ja. Luleå vann över Frölunda idag med 6-0!

Kommentarer
Postat av: P

Luleå är kassa ändå! Frölunda for life =)

2007-11-29 @ 23:01:20
Postat av: Wennberg

Åh gud, jag lider verkligen med dina brutalt misshandlade ögon Sandra, usch usch usch. Sådana syner brukar vara såååå vidriga.

2007-11-30 @ 10:33:33
Postat av: sofie

Åh Luleeååååå! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback