Men vad är det som händer?

Sverige på 18:e plats..vem hade trott det? Det var ju ingen höjdare direkt.
Men å andra sidan så vann ju min favorit!! Molitva, så underbart bra låt!
Jag tror att de flesta som var på samma ställe som mej igår, och bevittnade eurovision, var en gnutta less på mitt serbienpredikande. Fick till och med höra att jag var smygserb. Men det är sånt man får ta i stridens hetta haha.
Jo förresten, direkt när jag kom in hos värdparet sprang jag till soffan för att få en plats där man faktiskt ser teven. Tyvärr var det så att jag var så mesigt snäll så att jag flyttade på mej för att diverse personer skulle få sitta bredvid varandra. Till slut hade jag likförbannat den sämsta platsen! Men det är inget jag ältar i onödan haha

Igår fick jag även bevittna Lindas otroliga hundskräck (djurskräck i allmänhet). När hon hade varit ute på balkongen och skulle gå och ställa undan skorna i hallen mötte hon en ganska stor, men väldigt snäll, hund i köket. Från köket kom hon utspringande med stela moves, med skorna i högsta hugg och sa med panik i rösten "men..men hörni!! h-h-hu-huuunden!" Alla i soffan gapskrattade...det gjorde inte Linda.

Idag har jag och Jessica skissat upp tidningen vi ska göra till KonfAktiv. Det kommer nog att gå bra det där! Det ser inte lika mörkt ut som på Kameruns avbytarbänk iallafall!

Ha det gött! /Smygserben

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback