Håhåjaja

Idag har jag väl haft ungefär världens svåraste samhällsprov. Eller vad sägs om att utreda varför problemlösningen för 50-talets ekonomiska problem både var stabiliserande och effektiviserande?
Jag fattade inte mycket..men jag improviserade ganska mycket. Hoppas på några poäng iallafall!

Jag skulle vara lite hurtig och cykla in till skolan idag. Räknade dock inte med att det skulle vara orkan över bergnäsbron. Jag kunde inte andas och jag höll ungefär på att spy för att det blåste så mycket. En underbar start på morgonen alltså. Idrotten var iallafall rolig..hade jag kunnat skriva. Men ack nej, inte var det mycket bättre. Ingegerd, våran idrottslärare gjorde en utmärkt analys. Vi är helt slutkörda så här i slutet på året, och det går väldigt långsamt för oss allt vi ska göra. I hear you! Allt går i ultrarapid, eller som mamma säger, ulla trapid. Det ska bli wunderschön med lite sommarlov. Visst, det blir ju jobb men då är det iallafall inga prov.
Måste ju ta vara på den här sommaren som kommer..det blir det sista sommarlovet.

Någon dag, när jag orkar, ska jag skriva en lång utläggning om hur Nya testamentet har hjälpt mej dom senaste åren. Tro mej, det kommer en rejäl tvist på berättelsen..jag är inte särskilt religiös. Men som sagt..that is later to come ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback