Ett ögonblick..

Jag saknar dej så mycket! Tänker på dej hela tiden..

Idag har jag haft två prov och en redovisning. Redovisningen gick iaf bra, vi fick mvg på den :)
Sen har jag och mamma varit på handelsträdgården i Björsbyn. Jag trodde att jag skulle dö av tristess! Man kan ju inte för allt i världen tycka att det är kul att gå och kolla på grenar som inte ens har blivit blommor än..! Men medelålders kvinnor är ju som dom är!

Har nyss sett fotbollen också..ojoj..tyckte ju att Liverpool skulle vinna, men ack nej, det blev Milan som drog det längsta strået. Chill iallafall att Liverpool fick sätta en där i slutet.

Nu ska jag nog gå och sova så jag orkar göra samhällsarbetet imorgon!



Ett ögonblick är allt vi fått. Det är alldeles för kort..


Kommentarer
Postat av: Anonym

;)

2007-05-23 @ 23:37:26
Postat av: Anonym

på tok för kort...

2007-05-24 @ 15:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback