Spännande som vanligt

Har jag något spännande att berätta idag?
Förmodligen inte..men det gör nog inte så mycket hoppas jag!

Trodde det skulle bli en halvtaskig dag idag vädermässigt. Tji fick jag. Det blev ju varmt idag också, så då var man tvungen att vara ute idag också för att inte få dåligt samvete. För sån är jag - är det fint väder ute och jag är inne hela dagen, då får jag dåligt samvete, så det går ju inte för sig!

Jo förresten, nu kom jag på en otroligt spännande grej. Mjaa..
Jag har, för första gången i mitt liv, parkerat i ett parkeringshus! Shit alltså..snart är ju körkortet bärgat! ;)

Självklart var jag inte bara och parkerade för skojs skull, nä vi var och shoppade lite. Nej förresten, ändra det där till 'mycket'. Jag köpte två tröjor och pappa köpte två shorts. Det var inte billigt kan jag säga!
Dock var alla inköp mycket snygga, så vi är nöjda.

Har sett
Psych nu, mycket bra och rolig serie! Det ska tittas ihärdigt!

Förresten, imorgon börjar jag jobba. Sommarorkester! Handledaren, Erik, ringde idag och kollade så att jag hade fattat att jag skulle jobba. Det hade jag. Sen bad han mej även att ta med låtförslag. En svensk och en engelsk låt. Den svenska är för att våra kära senior citizens (jag vet inte varför det blev på engelska..det är väl ödets ironi!) ska förstå vad vi sjunger. Så, har du förslag är det bara att skicka! Särskilt svenska!



Så somnar vi så tätt ihop
Att dagen vaknar allt för fort
För den himmel som jag nått
och för allt det som jag nu förstått
Ska hjärtat slå ett slag för var förlorad dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback