Sommarlov

Shit vilken man som bjöd in sig själv till sommarfirandet igår!
När vi kom ut på terassen hos Ida, ja då kom han också dit.
Och inte nog med det! Han gjorde en lista över vem att tjejerna han helst ville ha, jag vet dock inte om det var Jessica eller Julia som vann..men jag tror inte att någon av dom kände sig särskilt hedrade.
Sen spårade det ytterligare när karln tog fram något som såg ut som en vanlig cigarett, men icke var det. Nej du, självklart tänkte han sitta och röka på där, mitt bland oss. Inte undra på att hans ögon var ganska rödsprängda!
Jag avlägsnade mej hastigast för att inte dra i mej några mindre bra rökelser haha.


När våra vänner av det manliga könet kom dit gick han dock väldigt fort. Tyvärr kom han tillbaka några gånger. Då gjorde han nya listor..även Jimmie var med på en lista. Han sa att han gick båda vägarna. Intressant!

I övrigt var det en rätt så trevlig kväll igår! Jag drack bara fanta och är mycket nöjd med det.
Dom flesta var väldans igång..det var variende trevlighetsgrad på det, men jag tänker inte gå in ytterligare på det.

Hade väldigt trevligt sällskap när jag gick hem igår! Eller ja..telefonsällskap iallafall. Önskar dock att sällskapet hade varit på plats istället..det hade varit mycket bättre!


All I want is to be with you
All I want, it doesn't really matter what we do..
'Cause all I want is to be with you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback