Sommar

Lugn, lugn! Det är inte så att jag är inne på heltid en sån fin dag som denna! Jag är bara och återhämtar mej lite från värmen!

Ja..Sveriges match igår. Say what? Vad är det som händer egentligen?! Hur kan man få för sig nåt så idiotiskt som att springa in på planen och slå till domaren? Inte för att det var särskilt klyftigt av Poulsen heller men..
Jaja..tack för vinsten iallafall!
Matchen sågs för övrigt hos Pillan. Jag, Linda, Pillan, Stina och Henrik hade en trevlig grillafton med fotbollstittande och sängramsihopskruvning - klockan halv elva på kvällen! Ja, du läste rätt. Ibland undrar jag vad det är för nåt löst folk jag umgås med egentligen ;)

När mor kom och hämtade mej därifrån var det livat inne i stan. Det var nåt slags möte för dom med Amerikanare..kul att dom kör fasligt fort, eller inte. 30 överallt ungefär..

Nu ska jag bege mej ut i solen igen. Kanske göra nåt viktigt. Igår målade faktiskt jag och pappa spaljéerna på altanen. Det var mycket viktigt! Idag har jag tvättat av flaggstången. Även det var mycket viktigt!

Off to viktigheter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback