Lejonkungen

Det är återigen typ 1000 grader varmt ute! Man ska inte klaga, jag vet, men det är nästan outhärdligt varmt nu för tillfället. Man kan inte visa sig i solen i mer än några minuter utan att ungefär dö.
Därför tog jag tillfället i akt och la mej i sängen i mitt svala rum och såg Lejonkungen idag! Den är så bra, men jag har fortfarande inte vant mej vid att Mufasa dör, nä nog blir jag lika ledsen ändå!
Tack och lov tog jag mej ur sorgen ganska fort, ungefär direkt när Timon och Pumbaa visade sig ;)

Har varit en sväng på stan också. Har såklart hunnit få i mej glass på nåt sätt - idag blev det i milkshakeform. Onödigt gott är vad det är. Men det är ju sommar, och då får man äta glass!


Kommentarer
Postat av: Simba ;)

Det ska vara daimglass! ;)

2007-06-08 @ 14:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback