Happy times

Sitter och lyssnar på Säkert! - Vi kommer att dö samtidigt nu. Happy times! Man kan inte vara ledsen när man hör den låten!
På tal om låtar så ska jag och några från jobbet starta ett band. Vi ska vara bäst!

Jag
Linnea
Sanna
Tove                                                             har varit och chillat på Floras. Sen gick vi till östra och 
Gunnar                                                         gungade och lekte i klätterställningen.
Alle                                                               Vi diskuterade även ett bråk ett par hade. haha!
Lisa



Jag körde lite bil idag också. När vi kom hem sa jag till pappa "Jag är faktiskt inte så himla dålig på att köra bil", så svarar han glatt "Näe". Ojoj..jag var tvungen att påpeka till honom att han ju verkligen inte ska slösa med allt beröm. Då sa han "Men..du är hu bra på att köra". Min pappa är så enormt bra på att ge beröm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback