Dagen

Gick upp kl 11 idag. Det var mycket skönt!

Var ute och körde lite bil sen. Pappa skulle ha mej till att backa runt gathörn..tjena va lätt det var då. Det ska jag hålla mej ifrån sen när jag får körkort! haha

Har även tränat lite styrke idag, ute i solen. Det var mycket trevligt! Tror dock inte att jag hann få nån färg, jag tror att det är omöjligt för mej att bli brun, något jag inte gillar särskilt mycket!
Men men..det är ju bara början av sommaren än så jag kanske hinner ändra färg från kritvit till blek innan sommaren är över!

Såg just fotbollen förresten. Varför inte göra mål så där när islänningarna bara står och kollar på?! Mamma satt och hummade och tyckte lite synd om stackarna. Jag skrattade mest, jag brukar ju säga att skadeglädje är den enda sanna glädjen..och ibland är det sant haha ;) Nä men, sen höll island på att göra mål och då ändrade mamma sig omedelbart, det var inte så synd om dom så dom skulle behöva få göra mål. Fin filosofi det där!


Our lips, can touch.
And our cheeks, can brush.
Cause our lips can touch,
here.

Where you are the one, the one,
That lies close to me.
Whispers, "Hello,
I miss you quite terribly."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback