Minigolf


Idag har det minigolfats så det stod härliga till!
Jag, Sara, Victor, Jonas, Jimmie och Lidde var och spelade så banorna glödde.
Jag som vanligtvis brukar vara sämst kom tvåa!! Okej, vi orkade inte spela alla 18 banor, men ändå!
Det är bannemej så att jag har börjat visa lite klass på äldre dar...iallafall så kommer bilder att läggas upp på bilddagboken inom kort.

När vi hade golfat klart åkte vi till donken och åt glass, alternativt pommes. Deras mcflurry cornetto choklad var ju nästan himmelriket i en glassbägare. Lord have mercy!

Efter glassätandet for vi till M-town. Som en liten hämndaktion i en viss grannuppgörelse startades gräsklipparen kl 23:30. Mer säger jag inte ;)
Sedan, mina damer och herrar, spelades ett parti kubb. Tjejerna mot killarna.
Inte helt oväntat vann självklart jag och Sara, till killarnas stora förtret. Sorry.

För övrigt har jag införskaffat ett par vita converse idag. Happy times!!




Och jag saknar dej så..

Kommentarer
Postat av: Anonym

även om det inte är mig du syftar på... så saknar jag dig också! =)

2007-07-23 @ 22:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback